Autor Wiadomość
JustynaTN
PostWysłany: Wto 20:16, 19 Cze 2007    Temat postu:

Fungimasters albo treechnidy? w sumie to ja expilam na blopach ale wtedy nie zabieraly mp i nie byly takie silne.
Gość
PostWysłany: Wto 19:19, 12 Cze 2007    Temat postu:

bo tego tu nie pisze np jak w sadidzie
Gość
PostWysłany: Wto 19:18, 12 Cze 2007    Temat postu:

A naczym xpic 45 sramem ??
Zaraki
PostWysłany: Pon 19:36, 14 Maj 2007    Temat postu:

dobra, jak tak prosicie to edytnalem Very Happy
Yoka
PostWysłany: Pon 8:22, 14 Maj 2007    Temat postu:

Poradnik powstawal, rok-poltora roku temu wiec ceny sa takie jakie sa ;d
Akaitashi
PostWysłany: Nie 22:25, 13 Maj 2007    Temat postu:

To trzeba było poprawić nierobie jeden Razz żartuje. A tak pozatym widziałem dziś Dagger Skilla za 89kk i Bow za 25kk Hihihi.
Zaraki
PostWysłany: Nie 17:31, 13 Maj 2007    Temat postu: Re: Str Sram by MIHI

Zaraki napisał:
By MIHI

ja to tylko tutaj wkleilem ;]
Akaitashi
PostWysłany: Nie 17:20, 13 Maj 2007    Temat postu:

Coś z tymi cenami od skilli nie tak nie zgadzasz się ze mną ? Confused bo dagger już po 100-150kk można zdobyć a bow 30-50kk. I to co opisali o Lethal Attack to tez ehem.... bo mi się bardzo przydaje Cool
Zaraki
PostWysłany: Nie 16:50, 13 Maj 2007    Temat postu: Str Sram by MIHI

SRAM'S SHADOW

WPROWADZENIE
Witam w moim poradniku :] Sram ogólnie wszystkim kojarzy się z mrocznym zabójcą, ze względu na swój wygląd jak i na dostępne dla niego czary. W poradniku tym opiszę przydatność każdego z czarów dostępnych dla Srama, oraz kilku dodatkowych, których nie zdobywamy wraz z wzrostem lvlu. Nie będą z góry narzucał na którym lvlu w jakie staty i spelle macie dać bo to mija się z celem i jest bez sensu Razz Każdy daje w to co mu się przyda i z czym wygodnie będzie mu się grało. W drugiej części poradnika opiszę różnicę miedzy Str Sramem, a Str/Agi Sramem oraz taktyki podczas walk.

CZARY

Czary Klasowe:

Tricky Trap lv.1
Podstawowa pułapka srama o bardzo małym obszarze działania. Na dodatek jest bardzo słaba i mimo kosztu (3ap) nie jest warta ulepszania. Użyjecie jej jedynie na poziomach 1-8 zanim nie dostaniecie Tricky Blowa :]

Location lv.1
Bardzo przydatna umiejętność. Odkrywa wszystkie niewidzialne postacie oraz pułapki. Mimo swojej przydatności nie dawajcie w nią ani jednego punktu ponieważ zawsze działa tak samo :]

Deviousness lv.1
Jedyny zasięgowy atak zadający obrażenia od Earth Srama który na dodatek jest bardzo słaby. Poprostu musicie się przyzwyczaić, że Sram walczyć na bliskim dystansie na którym jest zabójczy :]

Deceitiful Atack lv.3
Jedyny atak z obażeniami od Fire. Na początku może wydawać się mocny, ale już po paru poziomach pożałujecie że w ogóle go ruszaliście. Unikać jak cyganów Razz

Mistake lv.6
Kolejny mało przydatny czar :/ Zadaje obrażenia od Air i dodaje trochę do Agi i Str jednak zbyt mało, żeby opłacało się ulepszać Razz

Tricky Blow lv.9
Wkońcu przydatny czar. Odpycha przeciwnika oraz zadaje mu obrażenia od Earth. Należy rozwinąć przynajmniej do 3 poziomu.

Double lv.13
Przyzywa twojego klona, który bezmyślnie podąża w kierunku przeciwnika. Przydatna umiejętność jednak nie warto jej ulepszać

Invisibility lv.17
Niewidzialność czyli główny atut Srama. Ulepsz jak najszybciej.

Mass Trap lv.21
Pierwsza naprawdę przydatna pułapka. Duży obszar działania i przyzwoite obrażenia od Earth, warta poświęcenia choćby kilku punktów.

Invisibility to Others lv. 26
Niewidzialność dla członka drużyny. Przydatne gdyby nie to, że po pierwszym ataku/rzuconym czarze postać pojawia sie na nowo

Poisoned Trap lv.31
Bardzo ciekawa pułapka, jeżeli jest masz ją na 5 poziomie. Ma wtedy obszar jak Mass Trap i zatruwa przeciwnika na 3 tury. Dzięki +dmg i +%dmg to traps w nowych itemach ta pułapka może zadać naprawdę pożądne obrażenia tym bardziej jeżeli przeciwnik wdepnie w takie 3 pod rząd :]

Chakra Concentration lv.36
Czar który dodaje siły na kilka tur. Dość losoy bo może dodać tylko 2, ale również (zmaxowany) aż 100. Dość przydatny, ale troche zbyt losowy Razz

Paralyzing Trap lv.42
Pułapka zabierająca 10 MP na 2 tury (na 5 lvl zabiera na 3 tury). Niezły obszar działania, bardzo przydatna umiejętność jednak na wyższych lvlach zarówno gracze jak i potwory mają duże resisty na MP przez co jej skuteczność znacznie spada.

Trap of Silence lv. 48
Przeciwnik po wejściu w taką pułapkę w kolejnej turze traci AP (od 4 do 8 zależnie od poziomu czaru) co daje ci dodatkową turę na wjechanie mu z czymś mocnym bez konty z jego strony :]

Unsumoning Trap lv. 54
Zadaje duże obrażenia Summoną. Praktycznie bezużyteczna, z powodu małego obszaru działania nawet na 5 poziomie Razz

Fear lv. 60
Twoje zastępstwo na Tricky Blow odpycha na tyle, na którym jest poziomie, na dodatek w przeciwieństwie do Tricky Blowa nie pojawiasz się jeżeli masz akurat invis :] Bardzo przydatny czar.

Con lv.70
Zadaje przyzwoite obrażenia Air i kradnie nieznaczne ilości kasy. Minusami tego spella są mały zasięg i duży koszt.

Chakra Impulse lv.80
Mimo losowości bardzo przydatny spell dla Str sramów w uzyskaniu lepszych krytyków. Crit Sramy i tak mają krytyki 1/2 już od wcześniejszych lvli, ale dzięki tej umiejętności mogą zamienić coś z +crit na +str.

Lethal Atack lv.90
Jeżeli masz Dagger/Bow Skilla (a napewno masz jeżeli doszłeś sramem do 90 lvlu) to i tak nie będziesz używał tego czaru.

Lethal Trap lv.100
Duże obrażenia, ale mały zasięg i obszar powodują, że nie będziesz zbyt często korzystał z tej pułapki Razz

Weapon Skille:

Dagger Skill
Cena:ok. 80kk
Podstawa dla Srama. Najlepiej mieć już od 5 poziomu i zmaxować zaraz po Tricky Blow. Dzięki temu czarowi będziesz zadawał bardzo duże obrażenia używając noży, nawet większe niż Bluff Eca swoim bluffem na twoim poziomie :]

Bow Skill
Cena:ok. 30kk
Przydatny od 70 lvlu czyli od Fishing Bowa przydaje się głównie do PvP przeciwko innym Sramem jeżeli oni używają Daggerów i postacią "uciekającym" czyli np. Cra :] Na PvM przydatny przeciwko potworą z dużym zasięgiem/dużą ilością MP :] No i z Bowem będzie łatwiej zlać Doppla niż z Daggerów Razz


BUILDY I PORADY

Można wyróżnić dwa zasadnicze rodzaje Sramów: tych co idą głównie na str, żeby wyciągnąć jak najwięcej z daggerów i tych str/agi którzy biegają z krytykami 1/2, unikają tackle zone i walą z paralyzing i silence trapów :] Który rodzaj srama zrobisz zależy od ciebie jaki styl gry preferujesz :] Str Sram daje wszystko w Str do 200 najczęściej potem w vita, nosi itemy dające jak najwięcej str i vit, Str/Agi daje w 100 str potem 100 agi potem dalej str, nosi itemy str, agi i +crit (jak tylko może wyciągnąć 1/2 z daggerów). Jeżeli chodzi o konkretne graty to najpierw Adv Set, a potem:
-do expienie Prespic Set+itemy wis zależne od twojego lvlu i stanu gotówki
-do walki to na 42 można Earth Kwak Seta (bez blade ofc) założyć by mieć to 3 MP, ale później to już tylko w customie jechać bo tak Sramem najlepiej, noś to co potrzebujesz, na co pozwala ci lvl i ilość kasy.
Na 70 lvlu jak dorwiesz Bow Skilla i Fishinga Bowa to zrób custom seta pod Bowa do PvP i PvM taki, żeby miał 8 AP. Na 1xx najlepiej mieć 9 AP na daggery, na Bowa nadal 8 będziesz miał.

Teraz troche o wykorzystaniu niektórych czarów:
Tricky Blow:
Dzięki temu, że kosztuje 3 AP, przez większość czasu będziesz wykorzystywał następującą taktykę:walisz raz z daggera, potem tricky blow i uciekasz. Oczywiście kogo możesz tak "zrobić", zależy od twojego MP i MP wroga :] Ale najczęściej Sramem expi się właśnie na takich mobach na których to działa idealnie i walą tylko z bliska przez co nic nie mogą ci zrobić :]
Fear:
Lepsza wersja TB odpycha o 5 pól jednak bez obrażeń, dzięki temu wzrasta ilość wrógów których możemy tym trickiem niszczyć bez strat własnych :] Dzięki kosztowi 2AP przy 8 AP możemy walnąć 2 razy daggerami i jeszcze odepchnąć :]
Double:
Większość wrogów będzie mogła rozwalić twojego klona w 1-2 turach więc może wydawać się bezużyteczny tym bardziej że nic nie robi Razz Jednak kiedy porozstawiasz pare pułapek na któych stoi wróg i nie chce się ruszyć wysyłasz kolna żeby je aktywował przez co zadziałają one równeż ja wrogu :] Przydatne przede wszystkim w PvP :]

By MIHI

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group