Autor Wiadomość
Zaraki
PostWysłany: Nie 16:49, 13 Maj 2007    Temat postu: Int Cra by Grokkan

1. Sprzęt [Będe przedstawiał wersje dla uboższych i tych bogatszych]:

1-20 lvl-> stanowczo Adventurer Set (około 60kk)
Efekty:

+40 Vitality
+46 Wisdom
+46-52 Strength
+46-52 Chance
+46-52 Agility
+46-52 Intelligence
Podnosi nam najwazniejsze w owym czasie staty czyli Int, Vit i Wis.

Kotek chodowany na int, a jeśli mamy cierpliwosć to fire bwak (przyda się później do bonusu z setu)

21- 42 lub 46 lvl-> Zakładamy wysłużonego Gobbal seta (100- 200kk)
Efekty:

+40-145 Life
+20 Wisdom
+57-100 Strength
+57-100 Intelligence
+1 to summonable creatures
+11-310 Initiative
Increases carriable weight by 1-500 pods
Damage increased by 1-15%
+5 damages
+1 AP
Mamy już sporo życia i int a do tego dochodzi jeszcze +1 ap.

A teraz zaczynają się schody, najpierw przedstawie ekwipunek dla osób z grubą sakiewką:

42- 60 lvl-> Fire Kwak Set [tyle ze w miejsce liniga pojawia się treecaska] (około 450kk)
Efekty:

(bez bwaka)
+111-130 Intelligence (plus 80 za perfekt bwaka)
+87-110 Vitality
+30 Agility
+20 Wisdom
+2-4 Prospecting
+21-30 Initiative
+25-33% Resist fire
+5-10% damages
+1 damages
+4-5 to critical hits
+1 to summonable creatures
+1 Range
+2 AP

60- 62 lvl-> Galax Set [Tyle że zamiast Cape zakładamy Ouginak Cloak, a zamiast amuletu Kam asutra's Amulet] (1,5-2,5 mil)
Efekty:

+51-120 Intelligence
+17-45 Wisdom
+21-40 vitality
+3-25 prospecting
+2 AP
+1 MP
+6-35% percent damage
Do tego można zostawić sobie Fire Kwak Blade, ale ja radziłbym zakupić wabbit staffa 90+ life (100-150 kk), bo w tym secie będziemy mieli mało życia.

62- 94 lvl-> W miejsce Kam asutra's amulet pojawia się The Stars Custard Tart(1-1,2 mil)
Efekty:

+16-25 Wisdom
+16-25 life
+16-25 Intelligence
+1 AP

94- 98 lvl- następuje dość mocna zmiana w dolnych warstwach naszego ubranka, a konkretnie to zakładamy Animal Boots:
Efekty:

+1 MP
+31-50 vitality
+3-5% resist fire
+6-10% physical reduction
+21-35 intelligence
+16-30 wisdom

98- 100 lvl-> Zakładamy Feudala Set [z tą różnicą że zostawiamy naszego cloaka i butki] (2-2,5 mil)
Efekty:

+163 - 238 Intelligence
+258 - 329 Vitality
+76 - 125 Wisdom
+28 - 38 Chance
+8 - 10 Prospecting
+5% Resist neutral
+37 - 57 %Resist fire
+14 - 15% Resist water
+25 - 37% Resist air
+4 - 5 Damage
+9 - 10 Critical hits
+22 - 25 Heals
+200 Initiative
+1 Range
+1 MP
+1 AP
+6-35% percent damage
+6-10% physical reduction
Oczywiście pamietamy ze drugim pierścieniem jest Gelano czyli stale mamy 8 ap.


A teraz zestaw dla tych z nieco lżejsza sakiewką:

46- 67 lvl-> Red Scara Set [reszte wypychamy Fire Kwakiem] (około 100-200kk)
Efekty:

+63-120 Intelligence
+83-160 Vitality
+2-30 Wisdom
+24-40% Resist fire
+1-100 Initiative
+1-3 Damages
+1-10% Percent damage
+1-5 Magical reduction
+1-4 Critical hits
Można do tego dorzucic jesze Bow in Treechnid root(30kk) i Kam asutra's Amulet(100-150kk) i mamy wtedy 8 ap.

Bow in Treechnid root:
Damage: 3-7 [neutral]
+1 AP
+15 Wisdom
-66 Life

Kam asutra's Amulet:
+1 AP

67- 100 lvl-> Mała zmiana zamiast Bow in Treechnid root pojawi się God Rod (300-500kk)

God Rod:
Damage: 11-15 [neutral]
+1 AP
+40 life
+25 Wisdom
+1 to critical hits
-40 Agility
I wtedy Kam asutra's amulet mamy obowiazkowo.

Na tym ekwipunku śmiało możemy brnąć do 100lvl.

2. W co dawac punkty

1-11 lvl: Vit (pomoga na początku przy samotnym expie)
11-... tylko i wyłącznie Int (pewnie wielu nie przyzna mi tu racji ale jeśli naprawde chcemy mocno tłuc to musimy mieć duzo Int a zycie sie dokoptuje z przedmiotówRazz)

3. Co bić...

1-20 lvl: spokojnie możemy wbić tłukąc samotnie gobby, na poczatku 3 i 6 lvl ponieważ mają 3 mp, a wraz ze wzrostem Int i hp możemy atakować coś wiekszego.

20- 40 lvl: dobrym wyjściem są kwiaty

40- 70 lvl: łatwy exp jest na wabbitach

70- 90 lvl: tu wypadałoby się do kogoś doczepić bo samemu bardzo ciężko

90-...lvl: tree, moon island, a na wyższych lvl dregi, właściwie z explo młucimy wszystko:)

4. Spelle...

1 lvl Magic Arrow 5 lvl(11 lvl)
6 lvl Burrning Arrow 5 lvl(21 lvl)
9 lvl Distant Shooting 5 lvl(31 lvl)
36 lvl Powerfull Shooting 5 lvl(41 lvl)
1 lvl Frozen Arrow 5 lvl(51 lvl)
54 lvl Eagle Eye 5lvl(61 lvl)
1 lvl Critical Shootnig 5 lvl(71 lvl)
21 lvl Reatret Arrow 3 lvl(74 lvl)
1 lvl Cawwot Spell 4 lvl(80 lvl)
90 lvl Explosive Arrow 5 lvl(90 lvl)
100 lvl Bow Skill 5lvl(100 lvl)

W po lewej są lvl na których dostajemy te czary, a nawiasach są wypisane lvl na których powiniśmy je mieć odpowiednio zbootsowane.

5. Słowo na niedziele, czyli coś ode mnie...

Grając Cra naszym głównym celem jest zabicie przeciwnika odrazu i z jak najwiekszej odległości. Bardzo ważne w rozwoju naszego Legolasa jest gra na 8 ap tak aby móc używać dwa razy Magic Arrow. Pamiętajcie, że hp nie jest tak wazne przeciwnik i tak nie dojdzie:)


By Grokkan

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group