Hearts of Honor
Forum gildii Hearts of Honor
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Hearts of Honor Strona Główna
->
Postacie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Hearts of Honor
----------------
Gildia
Ogłoszenia
Czarna Lista
Projekty
Forum
Inne
----------------
Postacie
Profesje
Pomoc
Questy
Hunty i dungi
Ogłoszenia
Poradniki
Konkursy
Targowisko
----------------
Kupię
Sprzedam
Zamienię
A kiedy zmęczysz sie Dofusem...
----------------
Gry online
Galeria
Offtopic
Fanarty
ShoutBox
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Zaraki
Wysłany: Nie 16:52, 13 Maj 2007
Temat postu: Int Osamodas by Tomix
Czary:
1. LVL 1-11 Rozwinąć summon Tofu do maksymalnego 5 poziomu punkty ładować tylko w ten czar. 5 poziom tofu oznacza że możemy summonować tofu co turę.
SP = 10-10=0
2. LVL 12-21 Rozwinąć summon Gobball do maksymalnego 5 poziomu.
Mamy tanka blokującego silniejsze potwory.
SP= 10-10=0
3. LVL 22-27 Zachować punkty na 26 otrzymamy high energy shot. Rozwijamy do 4 poziomu. Na 27 lvl 4 HES rzucony na tofu lub gob 2 ataki na turę.
SP= 6-6=0
4. LVL 28-31 Zachwać punkty na 31 otrzymamy animal blessing. Rozwijamy do 3 poziomu - 2 summony dodatkowo.
SP= 4-3=1
5. LVL 32-36 Rozwinąć Ghostly Claw i Crow obydwa do 3 poziomu.
Opcjonalnie można też rozwinąć tylko 1 z tych czarów do 3 poziomu - wtedy można szybciej rozwinąć dzika do 5 lvl. Ja wybrałem 1 wariant. Jeśli mamy dużego inta opłaca się teraz troszkę te czary podrasować
SP=1+5-6=0
6. LVL 37-48 Zachować punkty SP bo na 48 dostajemy summon boar. Rozwinąć Summon Boar do 4 lub 5 poziomu ( przy wariancie że rozwineliśmy tylko z 1 czarów GC lub Crow ). Kolejny summon do tego odpychający potworki. Ryzyko polega na tym, że zamiast odepchnąć może popnąć potworka na ciebie.
SP=12-6=6
7. LVL 49-54 Zachowujemy punkty bo na 54 dostajemy PUNCH OF CRACKLER czar działający na wszystko co stoi koło ciebie oparty na fire. To dlatego warto było punkty zachować przy wysokim incie Ten czar wymiata. Rozwijamy od razu do 5 lvl
SP=6+6-10=2
8. LVL 55+ Teraz dopiero na 80 lvl dostajemy kolejnego summona
MAGUS BWORKA. Do tego momentu skoncentrował bym się na dalszym rozwijaniu GC, CROW, WHIPA.
SKILLE
INT - główny atrybut OSY ponieważ z czarów ofensywnych OSA ma głównie oparte na fire. Jak najszybciej rozwinąć do bazowego 100. Od 101 kosztuje 2 punkty aczkolwiek jak Moloch zauważył faktycznie warto jak najwięcej rozwinąć inta
VIT - Ten skill radził bym rozwinąć w 2 kolejności. Może się przydać na wyższych lvl gdy atakujemy duże grupki i korzystamy z POCa co wiąże się z podejściem blisko potworków.
Reszta mniej ważna
SETY
W przypadku OSY na niskich lvl do 20 zalecał bym jednak nie ubieranie całych setów a zamiast tego itemków podnoszących ilość summonów:
lvl 6 pandawa
lvl 10 gobball hammer
By tomix
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin